dissabte, 20 de desembre del 2008

PEL CAMÍ, ARRIBA LA NIT.

Si fent el meu camí
m'arriba la nit.
Sols em queda
mirar enrera.

I posar en la balança
la vida passada.
Si la vida, ha estat digna,
la nit, esdevindrà tranquil.la.

Espere amb la tranquil.litat
de qui sap el seu final,
que, ni el pot canviar,
ni mai, la volgut ajornar.

Els amics
que pel camí
m'he trobat,
m'han perdonat.

Jo, de caràcter agre
i pitjor perdó,
em sent amable
i gens rancorós.

Marxant pel meu camí,
em sent tranquil
i molt agrait,
pel record dels amics.

1 comentari:

Carlos Humberto ha dit...

Hola bon dia, abans que res volem felicitar-vos per la vostra faena e informar a tota la gent posible de que ja existeix el nou blog amb la actualitat esportiva de la safor-valldigna, som una asociacio nascuda en Gandia que en nomes un any ja treballa amb tota espanya. Totes les noticies, tornejos, fotos y videos, humor, croniques...

http://afglasafor.blogspot.com/

MOLTES GRACIES PER TOT.